Grieve Not !

no matter what barriers stand in your way, never lose sight of your goal..


semalam..
dgn lgkah yg penuh debaran..
berdebar mgharapkan impian tercapai..
di iringi dgn 2 org teman sejati..

langkah masuk dgn bismillah..
buat2 pergi ke arah yg berbeda..
sdgkan tujuan nya di sana..
lalu..aku melangkah ke arh itu..
"wah cantiknya"..bisik dlm hati..
namun dlm hati khuatir angan hanya tinggal kenangan..

saye : mas yg ini ada nga?
mas s.e : owh ada.. ada wrna putih, pink, kelabu, gold dan hitam..kalu mahu saya bisa keluarkan semuanya..
saye: owh yer..boley jugak

(next)

saye : kin.. kak z mane satu ni..?
kin : kalau aku, aku minat yg ini..
kak z : kalau aku..kala
u aku la..aku minat yg itu..

(alamak..berbeza pendapat plak..bingung!!)

(then)


saye : mas, saye mahu yg ini la...muktamad!!

(dlm hati kate semoge tepat..fuh!!)




hehe..alhamdulillah..
satisfied! =)








6 curhat:

hehe..salam dibby..
xphmla..bli ape jek?aneh..
hehe..

salam..hehe
jwpn nye ade pd gmbr kucing di bwh post..
tet..tet..tet..

ehem2..salam dibby..rasenye iera da post aritu tnye bende apakah yg di satisfied kn?
but already got d answer..hehe..
amoi2..
jagelaa ianya baek2 spy dpt continuously digunakan utk bekerja!!!semangat!!
cun2..
hehe..

sala..hehe..
ptot la plik tgk2 xde pn ko komen..

hehe..jazakillah.. =)

xthula..hp baru?hukhuk..xkan bli kucing kot..nk wtpe kucing?bawak g hamka?hakhak..adoi!

haha..x minat kucing la..
myb jwpn satu lg boley dipertimbangkan..
hehe

Post a Comment

saye penyeru..

saye penyeru..
fulltime abid and khalif

mission

mission
berlari dan pas baton

bloggers.com

Followers

dibun's fans


ShoutMix chat widget