Grieve Not !

no matter what barriers stand in your way, never lose sight of your goal..



owh...suda bermula sekola seperti biase...
ilmu HOM da lupe..
tajok diskusi pn da x igt..hehehe..


dibun..dibun...
byk duet ke nk short sem?
short sem da la boley 2 modul je.. 
nk simpan duit untuk pindah rumah lagi.. 
study lek lok k.. =)
(smangat kunun..huhu)




untuk mnjadi hebat..
xperlu mnjadi org lain..
juz gune je potensi diri dgn semaksimum mungkin..
yeehaaa..


confidence wit ur God is compulsory ok.. :)

nak lengan mcm baby ni..cm bes je..gebuu!hehe
rndu lengan mak..


p/s : berjalan kaki dr senayan stadium ke KLV sgt bes! tapi seriusly jauh dan capek..hehe







7 curhat:

aku xm esok. first paper. serius tepu gila aku rasa sekang. haih~

all da bes tau yana..=)
i know u can do it..

rase malas gak, tapi khamis ni exaam..byk lagi tak bace.. huhu.. stuju dgn tak perlu menjadi org len = just b urself..hehe. snanye semueorg ade kelebihan trsendiri,n from kelebihan tu t kite akan jadi unik n hebat!! jgn lupekan DIA yg sentiase di sisi untuk membantu, melindungi n memudahkan segalanya... =)..mari ke skola..huhu

mls jugak! haiya..cmne neh~~
tkpe2! setan neh la..jauh2 sket..hahha
moga kte same2 success! aminn~

all da bes my dear charlies.. =)
kamu kn hebat2 belako..huhu

hahahah...ko ckp rndu lengan mak buat aku gelak besar..mmg la baby 2 nye lengan gebu tp lengan mak lg best..aku ari2 b4 tdo peluk lengan mak..hahaha..jgn jeles!!!

alaaaaaaa.......jeleeesss!!
siap la nnt aku balik..
aku la golden daughter mak..
ko pn tau kan..haha

Post a Comment

saye penyeru..

saye penyeru..
fulltime abid and khalif

mission

mission
berlari dan pas baton

bloggers.com

Followers

dibun's fans


ShoutMix chat widget