Grieve Not !

no matter what barriers stand in your way, never lose sight of your goal..



saya rindu pantai..
sgt rindu..
bagai hati ini tertinggal di sana..

saya rindu bulan subuh itu..
yang menerangi pantai yg gelap..
ia x mengucapkan apa2..
tapi saya melihat senyuman di sebalik bulan..
cukup buatkan saya merasa sayu..
sangat sayu..
sdg memujuk hati yang gundah gulana akhir-akhir ini..
 bulan memujuk dgn senyuman..

sgt swit..
teringat surah Ad-duha

"Tuhamnu tidak meninggalkanmu dan tidak membencimu"

oh..tenangnya..


saya rindu pantai..
x tahu kenape..
mungkin sebab saya rindukan perasaan ini..
yang mungkin turning point saya kali ini..

jazakillah tuhan..



0 curhat:

Post a Comment

saye penyeru..

saye penyeru..
fulltime abid and khalif

mission

mission
berlari dan pas baton

bloggers.com

Followers

dibun's fans


ShoutMix chat widget