Grieve Not !

no matter what barriers stand in your way, never lose sight of your goal..

alhamdulillah..subhanaAllah...

saya bersyukur.. itu benda paling besar saya rasa sekarang.. memegang title dokter muda, bukan lah terlalu besar bg saya.. rasa syukur itu lebih besar dari memegang sarjana kedokteran..

minggu ni banyak sgt benda menggugat kesabaran.. 

bila terasa kena cepat2 pujuk diri sendiri.. 
bila kecik ati kena hilang kan cepat2.. 
bila nak marah kena cepat2 diam.. 
walaupun kdg2 terlepas jugak..
bila rasa nak mengungkit kena istighfar cepat2..
bila rasa penat kena cepat2 betolkan niat..

bila orang tuduh mcm2 kena pekak kan telinga..
bila orang ambik kesempatan kena cepat2 ikhlas kan hati..
bila orang marah2 kena cepat2 jauhkan diri..
bila saya dah kena skali lame2 menjadi tawar hati..

besok mak datang...
lusa graduate..
saya harap pandas dpt second cycle..
tapi rase mcm dapat first je.
semoga dipermudahkan..


tali yang mengikat pada pokok pelan2 longgar..
sampai tiada lagi tali yang boley di harapkan..


saye penyeru..

saye penyeru..
fulltime abid and khalif

mission

mission
berlari dan pas baton

bloggers.com

Followers

dibun's fans


ShoutMix chat widget