Grieve Not !

no matter what barriers stand in your way, never lose sight of your goal..




saya rupanya sgt robot..

bergerak bila ada tenaga..

bila rasa letih bekerja

 pegi tdo sbg recharger..



saya rupanya mayat hidup..

hanya tanah liat yang tanpa ruhnya..

walau bergerak biasa..

hati saya entah hilang ke mana..



saya rupanya daun yang lama..

menyemak pada pohon yg tumbuh bergaya..

menumpang paut pada batang yang kuat perkasa

sampai masa gugurlah ia..



saya rupanya pemain bola yang tempang..

pura-pura semangat dapat berjuang..

tapi satu bola pun x dapat saya nak tendang..

mana tah semangat saya menghilang



saya hilang sebenarnya..

nak bawa diri jauh-jauh..

jauh dari rutinitas yang menghabukkan jiwa..



mode : inactive kan diri...'saya busuk' sebenarnya bau pekung..diam.


2 curhat:

Everytime pqa down, even rasa diri useless, suami pqa quote:

LAQOD KHOLAQNAL INSANA FI AHSANI TAQWIM..

We are His best of creation, and even Dib is one of the best friend I know.

Kalau boring dgn rutin biasa, rajin2 datang sini, tambah new routine. meh jaga BUMIL ni^^

jazakillah khair pika.. n abg adam..hehe

piqa..sriusly i need new environment.. n duduk dgn antunna semua yang boley memboost my ownself..

so sgt xsaba nk ke sana.. sgt rindu dgn antunna.. ;))

Post a Comment

saye penyeru..

saye penyeru..
fulltime abid and khalif

mission

mission
berlari dan pas baton

bloggers.com

Followers

dibun's fans


ShoutMix chat widget