Grieve Not !

no matter what barriers stand in your way, never lose sight of your goal..



menghabiskan masa dan tenaga berfikir untuk dakwah..

adalah suatu yang boleh buat saya sangat bahagia..

x kesahlah sebanyak mana masa saya gadaikan..

atau sejumlah mana tenaga saya habiskan..


adanya mereka yang awesome..

juga suatu moment yang sangat membahagiakan saya..

mereka yang menghargai dan menerima seadanya..

mereka yang menguatkan ketika saya rasa sungguh berdosa..

sangat mengharukan..


rindu orang-orang di jogja..

suasana tabiyah di jogja..

kerja yang berlipat ganda di jogja..

adik-adik yang subhanaAllah di jogja..


sgt banyak hak mrk tidak ditunaikan


nak borak-borak dengan bumil..

nak hati ke hati dgn adik2..

nak cicip semangat mereka di sana..

nak rehlah buat kali terakhir bersama..

nak dengar pengalaman mereka membawa usrah, menDF buat kali pertama..

nak taaruf dgn mad'u-mad'u baru..

nak makan laksa sarawak pawashida dah janji..hihi


rindu.. sangat rindu..

rindu travel dari jakarta-jogja..

seorang diri..

muhasabah diri...

xsabar nak tunggu hujung minggu ini..

Allah..permudahkan lah..



p/s : jika Dia kehendaki..




4 curhat:

Salam, sayang <3

awak dimana sekarang?
dah nak habis study dah ke?

Rindu kan bersama2. Itulah kekuatan kita sebenarnya. ukhwah kita.

Salam sayang kuat2 dari tokyo *hugs*

salam dear..

rindu kt awak.. meh la dtg cni lagi... nk dtg japan jauh..hehe..

kt jakarta lg ni.. lg 2 taun insyaAllah BFG.. kne dtg lg dlm mase 2 tahun k..

*hugs*

:'))

Allah with you. Allah with you. Allah with you Dib.
Aminnn..

piqa.. npe la org di sekeliling saya sgt swit..

terharu.. ;)

Post a Comment

saye penyeru..

saye penyeru..
fulltime abid and khalif

mission

mission
berlari dan pas baton

bloggers.com

Followers

dibun's fans


ShoutMix chat widget