Grieve Not !

no matter what barriers stand in your way, never lose sight of your goal..


salam.. in the name of Allah the most gracious the most merciful..



ilmu itu ibarat air..

patot di alirkan ke seluruh tempat yang boleh di penuhi..

ke seluruh takungan yang minta di basahi

kalau ia di blok dgn sampah..

lama2 air dalam longkang bau busukk..



saya rasa sekarang saya bau busuk macam longkang..

dah lama x memberi..dah lame x berkongsi

ilmu saya tersekat dan di sekat..

kdg2 niat nak beri peluang pada yang lain..

ahh..itu alasan rekaan sebenarnya!

padahal diri yang xnak memajukan diri..

padan muka lah makan diri sendiri..



betollah suatu kemahiran harus di latih dgn berterusan..

kalau x jadi lah seperti air longkang..

sibuk simpan sibuk bendung..

lama2 ilmu da jadi busuk..



mari mengasah balik pisau..

saya nk menikam dan menusuk hati adik super hud2 saya...

insyaAllah.. dengan izin Allah..



p/s : siapa2 yg ade peluang menjadi muwajih, murabbi dan pencermah grab cpt2.. sgt byk tarbiyah di citu.. =)


0 curhat:

Post a Comment

saye penyeru..

saye penyeru..
fulltime abid and khalif

mission

mission
berlari dan pas baton

bloggers.com

Followers

dibun's fans


ShoutMix chat widget