Grieve Not !

no matter what barriers stand in your way, never lose sight of your goal..

salam..


mse saye balik mesia.. ade je masalah.. sampai saya x saba nk balik jakarta..
balik jakarta igt bley hepi.. rupenye ade juga masalah..
saye nk lari mane lagi?

bile x ngam dgn kwn ni..
maka saya pn bertukar kawan..
rupenye dgn kwn baru pn ade masalah..

bile saye brkata YA untuk itu, ade masalah..
maka saya pn berkata TIDAK..
rupenye ade juga masalah..

org kate kalau couple akn ade byk masalah..
maka sye pn stay n maintain single..
rupenye ade juga masalah..

suatu hari pegi la DF adik ni..tapi saye gagal..
maka saye pn tukar DF adik lain..
rupenye ade juga masalah..

dulu time jd mas'ulah progrm byk btol msalah,..bz n pnin..
maka sye pn decide mnjadi org bawahan saje..
rupenye ade juga masalah..

oleh itu dapat di simpulkan..

bahawa bukan tempat mnjadi penyelesaian, bukan juga orang, bukan juga keadaan, bukan juga kelebihan, bukan juga kedudukan merupakan penyelesaian..

di mana pn saya berada, dgn siape pn sye berkawan, apa saje jawatan saye, ape pun status, saye akan mendapat penyelesaian bila kembali kepadaNya... saya tetap ade Yang Maha Satu untuk mengadu dan pohon kekuatan..

yang lain2 x de pengaruh pun..
hanya Dia beri efek besar dan sgt besar pada saya..


kalau nk berubah angin..
bukan ubah keputusan, ubah tempat, ubah kawan, ubah masa, ubah posisi..
tapi berubah untuk mncari jalan yg diredhaiNya..
itu jawapan untuk segalanya..



 jom kembali pada Allah..


p/s : saya x berkapel 1st skali krn itu perintah Allah..bukan krn elak masalah..



4 curhat:

mmm,,tol 2 kak dibby,,,
lps pikir3,,punye pikir3..
sape yg buat,,sape yg tkdrkan,,
sape yg cipta mslah..
ade mslh ngadu plg best kt sape..

n i just realized that only Allah our priority..
kembali kpdNYA at the first place...
insyAllah..

salam rumah baru yg indah dgn ukhuwah,,ameenn~

dib, dtg la umah aku dib. bila lagi nak lawat aku wei

salam buat ijan..
btol2..ni brdasarkan pngalaman act..huhu
slamt mnhadapi suda dan duka brsma 1 rumah nnt..hehe

yana..aku nak sgt duduk beriman sejenak ngn ko..hehe
tp tgu mse yer..huhu

Post a Comment

saye penyeru..

saye penyeru..
fulltime abid and khalif

mission

mission
berlari dan pas baton

bloggers.com

Followers

dibun's fans


ShoutMix chat widget