Grieve Not !

no matter what barriers stand in your way, never lose sight of your goal..



salam alaik..


"Jika Allah ingin memberi kebaikan kepada seseorang, maka Dia akan memberikan kefahaman dalam agama"


great!!
 saya dah nampak banyak bukti..
mereka yang mendapat kebaikan dari Allah..
dgn kefahaman dalam agama..



"bila kita kata nk berubah, Allah akan hantarkan ramai org baik untuk membantu kita"

" Islam is cool.. Islam the only way of life" *peace*

"I trust Allah so much"
(Wardina)


" jika baik seketul daging itu, maka baiklah jasadnya, jika buruk daging itu, maka burukhlah jasadnya, ketahuilah ia adalah HATI"

" Ya Allah matikan aku dalam Islam..matikan aku dalam agamaMu"

"selama ini saya telah biadap dgn Allah"
(Catriona Ross)

-fuyoo.. Cat hafal key point hadis 6.. hadis ni dia pegang dari dulu sampai sekarang"-



saya jeles dgn mereka..serius..
mereka public figure..mereka org yang berani..
perubahan dan kata-kata mereka dapat mempengaruhi ramai org..
cakap sikit je mesti ramai dengar..
mereka menyeru kpd Islam tiada siapa nampak pelik..
pokoknya, mereka telah menjadi "rajul ammah"..


saya nak jadi jugak!!
kena start dari sekarang..ayuh!!

p/s : Allah tetapkan hati mereka.. tetapkan hati kami..

3 curhat:

jom kite jd 'artis' dib!=)

jom2 kitesame2!

kin+pijan :

moh le kite..kene capub kn diri sket skang.. dunia x berubah dgn org yg menyorok..;)

Post a Comment

saye penyeru..

saye penyeru..
fulltime abid and khalif

mission

mission
berlari dan pas baton

bloggers.com

Followers

dibun's fans


ShoutMix chat widget