Grieve Not !

no matter what barriers stand in your way, never lose sight of your goal..


salam..

alhamdulillah..saya telah berjaya berkongsi full mukadimah ISK kelmarin.. 
satu tarbiyah baru untuk saya.. 
nikmatnya.....=)

sama ada ada mereka tersentuh atau tidak.. itu bukanlah urusan saya.. 
Allah yang memegang hati manusia.. 
Dia akan beri yang terbaik..

dari saya.. saya telah beri terbaik.. apa yang saya mampu.. 
meneroka lagi jiwa2 sang penyeru..
semoga kita bakal berdiri dalam satu saff yang sama.. 
semata-mata karena redha dan syurga Allah.. =)


p/s : semoga membawa sinar di bumi Sunda



2 curhat:

tahniah kak dib! saya tumpang gembira..hehe. woot.woot. :D

woot! woot!

nnt baby kene trun bndung 1day..hihi :p

Post a Comment

saye penyeru..

saye penyeru..
fulltime abid and khalif

mission

mission
berlari dan pas baton

bloggers.com

Followers

dibun's fans


ShoutMix chat widget