Grieve Not !

no matter what barriers stand in your way, never lose sight of your goal..


salam..

ramadhan vs medic

patotnya saya ada referat perlu di siapkan.. tapi x tau kenape saya buka tab ni n nak tulis sumthing.

sgt byk nak tulis.. dari detik awal ramadhan lagi.. rasa cinta saya pada ramadhan.. rasa syukur x terhingga masih bernafas di bulan penuh berkah ini..


saya tahu ramai menantikan bulan ini.. bulan charger bagi sang penyeru..

nk tulis juga tntg apa yang saya dapat pada daurah MUNTIJ yang lepas.. byk sgt dlm hati..

xtau mne satu nak luahkan..

Allah Maha Suci..

sgt suci apa yang Dia hadiahkan.. tidak sedikit pn tercampur kotoran.. x berbaloi apa kita pulangkan


hari ni berbuka seorang diri lagi.. memang nyaman dan sunyi..

teringat gelak n tawa akhwat di zilal kemarin saat berbuka bersama..


masuk koas..kami ibarat di pergunakan oleh medic..


medic guna masa saya, medic curi masa untuk tuhan saya..medic curi mood ramadan saya


banyak keluhan rakan2 seperjuangan mengadu tentang mutabaah amal mrk..


di sudut hati, sungguh saya sgt bersyukur berada di posisi santai saat ramadan tiba..


entah mengapa ramadan ini memberikan jawapan terhadap apa yang saya cari selama ini..


sekian lama mencari..


mencari hati yang subur sempurna.. bukan hati yang lapuk di tutupi habuk..



hari pertama saya bisa puasa..


subhanaAllah sgt nikmat...


entah mengapa saya rasa betol2 telah terbebas dari syaitan..


kurang rasa marah.. rasa lebih tenang.. tiada pikiran buruk yang menghantui..


sungguh... saya merasai 1 bulan ini adalah totally diri saya..milik saya


untuk mencorakkan nafsu untuk sebelas bulan seterusnya..



sungguh.. saya sangat ingin graduate dgn TAQWA di akhir ramadhan ini..


plz mujahadah..




mari teman bersama dibun...kita muhasabah diri..




p/s : doakan bakal2 penyeru.. doakan saya..


0 curhat:

Post a Comment

saye penyeru..

saye penyeru..
fulltime abid and khalif

mission

mission
berlari dan pas baton

bloggers.com

Followers

dibun's fans


ShoutMix chat widget